2014/10/16

Asteko pilulak...

Aupa danoi:

Hemen berriz... gaurkoak, labur-labur:



  • Wunderlist, https://www.wunderlist.com/es/ ideiak, nahiak, pentsamenduak, ardurak, betebeharrak, eginbeharrak kudeatzen laguntzen digun tresna. Eskerrik asko Isidro, nire "egunen batean egingo dut, egunen baten behar dudanean aurkituko dut..." horiei oroitzapenean eta korreoko bandejan antzirik geratuko ez den lekutxo hau aurkitzen laguntzeagatik.

  • Matematikak-hesiak. Atzo bilera interesgarri bat izan nuen, sormenaren inguruan. Momentu batean nire kide batek aipatu zuen nola ez den behar asko sormenari bultzada emateko. Pentsakor geratu nintzen (ia ezer ez! Esterotipoak apurtu, hortara jarri, mugarik ez jarri, gure burua eta bihotza entzun...) baina ariketa polit bat planteatu zuen. Atera  ezazu egunero argazki bat, aukeratu ezazu egunero doinu edo soinu bat, aukeratu ezazu egunero... egunero, egunero... noski! Momentu batean, "ideak" agortu zaizkizula dirudien horretan, egin egin behar duzunez... ttak, aterako da. http://i-matematicas.com/blog/2014/09/18/matematicasentrerejas/

  • Esperimentazio horretan, sensorialak, bizipenek berebiziko garrantzia dute, Einstenek zioen:











Abestien txanda:



Asteburuan eguraldi oso ona egin behar ei du...nahi duzunerako (ibiltzeko, jolasteko, izarak garbitzeko, piperrak enbotatzeko...) gogoratu bizitza bakarra dugula, itxi begiak eta hartu, bizi... muxuak, laztanak, mozuak eta patxoak nahastuta eta ez nago zuetaz ahaztuta...


curiosity
Figs via Vanessa Lewis



iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina